دسته‌بندی نشده

سیستم گرمایشی تابشی کارخانجات سنگ بری

از دستگاه های گرمین تاب در فرآیند توری و رزین کاری پشت سنگ های طبیعی به منظور تسریع در روند خشک شدن و عمل آوری اپوکسی استفاده می گردد. با بهره مندی از دستگاه های گرمایشی مزبور که در ارتفاع نصب می گردد میتوان با حداقل میزان مصرف انرژی و از طریق انتقال حرارت تابشی، نسبت به خشک نمودن و نفوذ تدریجی رزین ها اقدام نمود. این امر موجب پر شدن کوچکترین حفره های سنگ افزایش استحکام و همچنین جلوگیری از تغییر رنگ و ایجاد شوره می گردد. دستگاههای کم مصرف و بهینه گرمایش تابشی گرمین تاب، یکی از پر استفاده ترین دستگاههای تامین گرمایش در فرایند تولید کارخانجات سنگ می باشند.

مزایای استفاده از این سیستم

  • صرفه جویی در مصرف گاز۶۰٪
  • صرفه جویی در مصرف برق۹۰٪
  • کاهش میزان سرمایه اولیه
  • رسیدن به دمای مطلوب در کمترین زمان
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایین
  • قابلیت کنترل دما توسط سنسور دما
  • ایجاد گرمایش در فضای باد

سیستم گرمایشی تابشی کارخانجات سنگ بری

 

شرکت گرمین تاب تولید کننده سیستم های گرمایشی تابشی باهدف گسترش فرهنگ صرفه جویی در مصرف سوخت با همکاری جمعی از متخصصین و مهندسین متعهد و باتجربه تاسیس گردید. از مهمترین اهداف این شرکت کیفیت محصولات، نوآوری، استفاده از قطعات باکیفیت و مشتری مداری می باشد که برای رسیدن به این مهم از متریال مرغوب استفاده نموده و موفق به تجهیز پروژه های صنعتی،گلخانه ،ورزشی و… بازگردیده است.

سیستم هیتر تابشی لوله ای متشکل از مشعل،لوله آتش خوار، فن مکنده و رفلکتور می باشد.در این سیستم شعله توسط مشعل تشکیل شده و به واسطه فن درطول مسیر لوله هدایت می شود.حرارت ایجادشده توسط رفلکتور به نقاط مورد نظر می تابد و باعث گرمایش نقطه ای می گردد.

2 دیدگاه در “سیستم گرمایشی تابشی کارخانجات سنگ بری

  1. مهران گفت:

    من خریدم خیلی خوب بود و از پشتیبانی عالی لذت بردم

    1. خواهش میکنم انجام وظیفه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *